HIGOAT: Khasiat Susu Kambing

Posted by NIZA.Ati on Tuesday, April 20, 2010 [ ]

Assalamu'alaykum wbt,
Lately ni Niza sangat la busy. Macam-macam hal yang perlu di settlekan. Hal pindah rumah, hal project di DBKL, hal di TM Net Cyberj@y@. Hari ni kat office sangat busy (bukan division Niza la) sebab urusakan tender. Ade la Niza tolong skit-skit pagi tadi. Petang ni pula dah nak ke Cyberjaya.

Ok la, Niza nak cerita skit. Dalam kesibukkan Niza, sempat jugak la buat lagi satu blog iaitu mengenai HIGOAT (Susu Kambing) keluaran HR Marketing. Niza dah minum susu ni bermula bulan Februari tempoh hari dan alhamdulillah Niza sangat puas hati dan sebab itulah Niza sarankan kawan-kawan di luar sana pun minum susu kambing.



Susu kambing adalah susu ke2 terbaik selepas susu ibu. Sila la kalian ke blog tersebut untuk mendapat maklumat terperinci. Kalian akan tahu apakah khasiatnya etc.

Sejujurnya, Niza bukan melibatkan diri dalam ni kerana MLM (tidak sama sekali kerana Niza tak suka MLM). Niza hanya menggunakan tuk diri sendiri dan Niza tidak menolak jika ada yang mahu membeli dari Niza.

Selain Niza sendiri minum susu HIGOAT ini, Niza juga menggunakan produk penjagaan kulit.

Ok, setakat ini sahaja buat masa ni khabar tentang Niza. (^_~)
Wassalam

categories: | edit post

2 comments

  1. rinozeen Says:
  2. ha~ cbe jdikan kecik sbg bhn uji kaji susu ni hakhak!!! jom!!

     
  3. NIZA.Ati Says:
  4. Kecik penah minum...tp die xsuke minum susu sgt... Kucing2 kwn akk mmg minum susu tu... kwn akk tu dak fac kite gak..luqman namenye..dak network..batch akk gak..

     

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Followers

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

Bulan / Moon

Popular Posts

Steps In Here

Step in here

Zikir Terapi Diri