Bengkel Etika Penggunaan ICT

Posted by NIZA.Ati on Sunday, March 1, 2009 [ ]

Assalamu'alaykum wbt,
Awal bulan 2 niza baru submit proposal "Etika Penggunaan ICT" iaitu bengkel yang akan diadakan bagi memenuhi evaluation tuk kami pelajar kelas Computer Ethic atau lebih tepat subjek ITS610 (Isu Sosial, Etika & Professional).


Di pagi hari..sebelum bertolak..ketensionan menunggu bas..huhu..


Berikut Adalah AJK yang telah dilantik.
Penasihat:
Pn Jamaliah Taslim
Pengarah:
Muhammad Asyraf Ahmad Fuad
Timbalan Pengarah:
Nazatul `Izzati Binti Haji Zainal Abidin
Setiausaha:
Nor Malini Abd Hamid
Khairunnisa Ishak
Bendahari:
Ilyani Kamarolzaman
AJK:
Pelajar ITS610 kump. CSB60B

Tempat: Sek Men Keb Dato' Haron


Date yang we all pilih adalah 28 Feb 2009. Hoho...in 2weeks dari minggu di"approve"kan proposal, we all kene get ready sume perkara. Semua sibuk menjalankan tugas masing2 dan Niza sendiri bz menempah hadiah cenderamata tuk sekolah dan memastikan semua orang menjalankan tugas masing serta sentiasa mengambil tahu perkembangan terkini semua urusan.

Acap dan Kak Anny pula kesian coz asyik dok calling sekolah dan pegi ke sekolah demi memastikan semua yang perlu disediakan oleh pihak sekolah kepada kami.

Masalah bas yang ditempah oleh Donny pula timbul memandangkan Unit Kenderaan UiTM ni memang slalu bg confirmation a day before membuatkan kerisauan melanda Niza.

Barang2 tuk aktiviti yang telah dibeli oleh Kak Leli, Kak Mas dan Ida sume dah ada. Badge yang didesign oleh Bani & ditempah oleh Wan & Acap pun dah siap. Kelas ke2 Ethic pada minggu lepas, kami "finalize"kan semua... Semua dok bz buat keje masing2... Niza macam biase akan check semua keje... Dok tgk video yang dicari oleh shazana tuk tayangan multimedia nanti, dok tunggu slide tuk modul 1 & 2 yang disediakan oleh Ali, Ida, Kak Zura, Ijan, Kak Iryani, Kak Suria, Abg Isma, Kak Aisyah & Kak Tiqa.

Selain itu dok YM2 dgn Aimi pasal broucher yang die kene buat... dan Von serta Laleh mengendalikan bahagian booth. Muamar & Rosyamsul pula menguruskan teknikal.


Laleh, Muamar & Rosyamsul /Kak Suria, Kak Iryani, Ali, Bani & Ida

Acap, Abg Isma, Kak Aisyah,Kak Tiqa, Ijan, Von / Shazana, Niza, Wan, Yoyo, Tiqa


Ishi, Tiqa & Ita pula menguruskan hal2 makanan. Malini & Nisa menguruskan hal2 minit mesyuarat dan laporan yang bakal dihantar kepada pihak pentadbiran dan Puan Jam & Kak Yani menguruskan semua urusan duit keluar. Abg Sahar pula dah tlg carikan slide tuk ceramah 2.

A day before (27Feb2009), semuanya dah settle...alhamdulillah... Jadi tinggal nak gerak jek...



Ketika Ceramah Slot 1 / LDK 1


With Solehah & Nazatul Azwani (Between them are me) dan lagi dua yang hujung tu Niza xkenai sebab bukan under my group. Tx pada Azwa bg gambo ni kat akak....;-)


Sepanjang perjalanan we all ke Kuala Selangor... Ade bbrp pic yang Niza rasekan agak manarik tuk di capture...


Pic 1: Perjalanan ku menyusuri laluan ke fakulti ku pada jam 6.50pagi
Pic 2: Cube tgk matahari tu...itu adalah pantulan drpd cermin..sebenarnye matahari side kanan Niza


Bila tgk view ni..teringat jambatan kat Kuching..rindu nak g sane...


Pic 1: Cume tgk gambo ni bebetui... Kat sign-board tu... Insaflah semua...
Pic 2: Cantik...


Alhamdulillah semuanye telah selesai..Adik2 pun happy dgn program we all (Berdasarkan comment yang diberikan). Mostly ckp program ni best... Fasi pun best & sporting...pengisian yang bagus etc...Puan Jam pun dah bace sume komen2 tu... (Agak2 kite leh dpt markah tinggi x? Hehe...) So after this nak kene buat laporan individual (2 per group) lak... To all my frenz...Tx and jgn lupe update your task with me ok...do remember..its about ur marks...

Wassalam...

p/s: Byk lagi gambo...tp lum amik... Btw..semua name telah disebut..hehe..
Sape yang ada tangkap gambo time tdo dalam bas...leh la bg Niza..meh sini Niza publishkan (Amaran: Aktiviti ini tidak berETIKA...hehe..) Dont worry...tak buat punye.. Gambo Ali, Nisa, Malini, Abg Isma tidur..haha... Tu semua bukan keje Niza..keje orang lain..

categories: , | edit post

2 comments

  1. Husky Pusky Says:
  2. eh apsal gmbr tu senget? sapa kameraman tu?ahahhaha

     
  3. NIZA.Ati Says:
  4. haha..yang penting..bukan akak :p

     

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Followers

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

Bulan / Moon

Popular Posts

Steps In Here

Step in here

Zikir Terapi Diri