Majlis Penganugerahan Pelajar Cemerlang Tahun Akhir

Posted by NIZA.Ati on Thursday, November 20, 2008 [ ]

Assalamu'alaykum wbt,

Proposal bagi event ini telah 3 kali ni naikkan... Tuk yang pertama dan kedua, mendapat kelulusan tetapi tanpa budget... Dan akhirnye, kali ketiga barulah dapat budget... Alhamdulillah..

Berikutan dengan masalah tersebut, maka 3 kali tarikh telah ditunda. Kali ke3, setelah comfirm, kami AJK2 yang terlibat semua masih turun padang membuat preparation walaupun ketika itu kami berada dalam bulan peperiksaan akhir semester. Aku pula membahagikan setiap masa dan hari ku, bila ade gap agak lama aku akan ke pej.akademik tuk menelefon VIP dan mengesahkan kedatangan mereka. Ku kira satu meeting pun aku tak datang memandangkan tiap kali meeting mesti aku exam.... So, kebanyakkan urusan aku dengan acap & bai hanya melalui sms or calling.


Dari Kiri: Acap, Aini, nizaati, Puan Aida & Izan


Prof.Dr Hjh Zainab Abu Bakar (Dekan FTMSK) & Prof.Dr Tengku Mohd Tengku Sembok

Hinggalah tiba hari kejadian, aku sebenarnya masih busy dengan perkara lain. Aku sebenarnye terlibat dgn Presentation FYP gak..dimana aku menjadi urusetia. Jadi, nak tak nak...terpaksa minta tlg kwn2 aku yang lain cover aku bile aku xde... Seawal jam 3ptg aku dah berada di Hotel Concorde Shah Alam dengan menumpang our manager -> Acap. Tolong angkat brg jugak sebenarnye. Dah ke hulu ke hilir dok menguruskan persiapan terakhir. On that day jugak aku baru dapat tentatif...dengan tak tgk yang atas...aku terus melangkau ke persembahan..dan ade bbrp tambahan yang dapat tau last minutes...


On that nite, walaupun berjalan seperti biase...tapi pada aku byk sgt kekurangan.
1. Tarian sebelum doa (my mistake coz xcheck tentatif)
2. Sian Najir xdengar MC panggil tuk bace doa kerana die ingat doa dulu baru tarian
3. Terlanggar protokol, panggil puan aida naik ke pentas 2 kali (ni sebab tetibe je ade menyampaian hadiah kepada Dekan).
4. Makanan sampai lewat ke meja sedangkan lau ikut tentatif persembahan & penganugerahan dah abes...jadi aku terpakse lak panggil abg asward & kwn2 nye tuk buat persembahan lagi..kene cover oo...lau tak kosong...

Papepun, puan aida kate xde lah kurang pun..xpe2... Mungkin puan saje nak sedapkan hati aku. Terkilan sebenarnye coz last sem, aku jugak floor manager yang handle, alhamdulillah ok jek... Cume mungkin sem ni persiapan hanya dilakukan dalam masa 9 hari sahaja... Mungkin puan aida consider ok sbb kami bz dgn xm ktk persiapan dilakukan...

Selepas tamat event, seperti biase, semua sibuk bergambar. Ketika itu jugak aku dan puan aida berbincang mengenai event next sem...bingung memikirkan siapa akan jadi pengarah memandangkan Acap dah xde... Aku pulak dah final sem, tambahan pula aku bukan lagi SMF ketika itu... Aku memikirkan juga mungkin SMF lama yang boleh handle. Dalam mind aku ketika itu adalah Najir. Puan ade juga berseloroh yang aku kene jadi (berseloroh ke?)...eh..tapi aku diraikan...erm.. let me think first...huhu... Erm...kemudian, kami lak para AJK yang makan...hehe... Tapi just mule je dilayan..akhirnye we all layan diri sendiri..hehehe.... So far..ok jek makanan concorde ni..mmg sedap... Same je mcm last sem... Tapi sebenarnye mmg everysem pun same jek..hehe...


Pada keesokan harinya, kami AJK Majlis dan SMF lunch di concorde pula...ade 5 meja, tapi yang penuh 4 meja je...Tu pun kene call sane sini panggil datang...

0 comments

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Followers

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

Bulan / Moon

Popular Posts

Steps In Here

Step in here

Zikir Terapi Diri