Study Week in Final Semester

Posted by NIZA.Ati on Saturday, April 18, 2009 [ ]

Assalamu'alaykum wbt,
Currently im in study week. A week before study week, tetiba lak ade kelas ganti Ecomm, so balik rumah after abes kelas pada tghari tu. Sepatutnya terus ke Cherating tghari tu, tp bertolak lambat sebab my bro tertinggal flight from penang-KL. So, die naik bus and after solat asar, we all pun bertolak ke Cherating. Hari dah malam, dan ku lihat bulan begitu indah. Mencari mood seketika di dalam sebuah serena yang meluncur laju di jalan raya.


Percutian ke Cherating yang pada aku biase sahaja... Mungkin dalam keadaan aku yang takde mood tambahan pula busy menyiapkan thesis. Tapi pada aku, percutian bersama keluarga adalah sesuatu yang ternilai.

Before g makanOur Villa 607-608

Decoration from my Mom View from my room

SubahanaAllah...kejadian Allah yang begitu sempurna


SubahanaAllah..kucing yang berkaki seperti singa


Balik dari Cherating...aku terus membawa diri... Tapi..diriku merasakan begitu sekejap masa berlalu... Papepun, sempat juga aku ronda2, berjumpa junior dan lecturer ku... Masih ramai lg yang mengenali aku..and of course they are part 6 students. Yang lain? No comment. Hahaha...Aku terus balik rumah pada hari Rabu tu...

Now...spending my time at kolej Melati lor...terus menerus menyiapkan my thesis...and system.. Ade sesetengah kwn2 aku yang kate aku ni mcm xde XM je..hehe..sorry ea..aku 1 je final paper...paper Ethic... Subject Multimedia aku dah abes...System tuk Ecomm lak present on 13 may. So now mmg aku tumpu tuk Final Year Project je dimana nak menyiapkan system and report. Aku rase...ni la 1st time aku xbuka buku dan menghafal etc dalam study week. Hurm..eh..buka buku & bace tu ade la..semalam aku bace buku ethic...rajin kan? Haha... Sebab tenet lembab sgt..dan aku bosan..bace lah buku ethic... ;-)

Ape2pun...THANX A LOT pada yang terlibat dalam aktiviti2 aku dalam study week ni..haha... Termasuk la my beloved family,Melissa Omar & Mai.
Wassalam

categories: | edit post

0 comments

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Followers

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

Bulan / Moon

Popular Posts

Steps In Here

Step in here

Zikir Terapi Diri