Selamat Ulang Tahun Sayang

Posted by NIZA.Ati on Monday, December 22, 2008 [ ]

Assalamu'alaykum wbt,
Lately ni mcm BUSY sgt...Huh...bile la aku nak buang perkataan tu dalam hidup aku erk? Hehe...
Erm...Lately ni busy dgn keje2 yang perlu disiapkan tuk PENDAFTARAN MASUK KAFA AS-SOBIRIN... Aku le yang design banner, aku le buat borang, aku le jugak yang buat pamplet... Alhamdulillah la aku xkene print banner tu. Alhamdulillah banner dah siap..pamplet n borang sume dah. Sok ade pendaftaran baru kat Sek.Keb. Bukit Damansara (Sekolah adik aku le ni), so sok le gantung banner etc. Aku pulak sok nak g FTMSK nak jumpe Dekan...minta cop sokongan tuk surat rayuan kolej....

Erm...Kak Leli pula telah menyebarkan virus kepada aku baru2 ni...virus ape? Ni ha..kat bawah ni..bace lah... Sebenaqnye ade lagi..tapi aku xtau hilang kemana...

Kak Laili (12/19/2008 10:46:35 PM): dgrla lagu imran ajmain
Kak Laili (12/19/2008 10:46:38 PM): best..
nizaati (12/19/2008 10:46:46 PM): dah dgr
niza_ati (12/19/2008 10:46:52 PM): lagu selamat ulang tahun tu erk

Ha...sebenarnye a day bfr tu lagi kak Leli dah promote lagu ni kat aku...die kate mcm kene je dengan aku...Erm... Aku pun download je la... AKu dgr2...best gak lagu ni... Skrg ni asyik dok dengar lagu ni jek...Ish..menyebarkan virus sungguh Kak Leli ni....

Kat bawah ni lirik lagu tersebut...ntah pahal ntah aku nak post kat sini pun xtau...

Lirik Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan

Selamat tinggal, selamat jalan
Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu


Ha...............itulah lagunye....kak Leli kate dia dah hapai lagu ni 1malam...haha... Aku dah dgr berkali pun xhapai...

categories: | edit post

0 comments

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Followers

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

Bulan / Moon

Popular Posts

Steps In Here

Step in here

Zikir Terapi Diri