Serabut VS Loyar Buruk

Posted by NIZA.Ati on Tuesday, November 11, 2008 [ ]

Assalamu'alaykum wbt,
aku nak amik mase 7 minit je tulis entry ni...aku tgh busy sebenarnye ni...tapi sebab otak aku dah serabut...aku amik mase ckit... Tp kenape 7 minit? Hmm...mungkin sbb tu mase aku berjalan dr kolej ke fakulti...mungkin juga sebab satu minggu ade 7 hari...atau..tiada kemungkinan...
After cuti raye...kepale sume serabut...hidup pun tonggang langgang...adoi..aku xpenah rase SERABUT GILE mcm skrg ni...project, presentation, documentation...argh...gile2... Ni ke yang ditempuhi oleh sume FINAL YEAR STUDENT? hadoi...dlu time diploma aku final year relax jek...2 je projek..hehe... diploma memang r...
Alhamdulillah aku dah lepas 4 paper final... tgl lagi 2 jek... Tapi kenape hari ini aku masih bertukus-lumus mencari "THESIS STATEMENT" aku...??? Mane pulak pegi nye ni? Adoi....bagai nak gile aku cari... Hoho...I need to send my FYP's proposal today... Please la pakcik google... loteh eden cari kat ekau ni ha xjumpo2.... Xleh ke aku buat statement sendiri? Hahaha.... Mane leh..aku dah blaja Ethic in Islamic Information Technoloagy tau...dalam mencari maklumat..maklumat itu hendaklah MUKTABAR....dimana ade 3 ciri iaitu autoriti yang adil, selari atau berdasarkan wahyu dan diyakini umum....so based on these, aku amik yang 1st tu..autoriti yang adil tu... Ha...yang boleh kuar statement2 ni adalah para profesional, ulamak2 dan orang2 yang diiktiraf dan telah diberi autoriti atau kuase sahaja tau.......... Cheh..aku tanye aku lak yang jawab...

Dalam tara kesibukkan aku ni...hadoi la..aku pelik sungguh dgn diri ini...apsal loyar buruk aku ni xabes? Sedangkan dulu akulah paling nyampah dgn loyar buruk ni... *kepada sesiapa yang selalu terkene dengan aku sorry ye...haha..saje je nak menyakat orang dan menceriakan suasana...haha... Ade je idea aku nak kenekan orang...kadang2 secara automatik akan berlaku...tp tgk jugak la sape yg ade time tu..xkan time tgh meeting nak buat lawak gak kan...memang nak kene sekeh la...tapi nampaknye IDEA aku tu digunapakai oleh orang yang TERKENE tu gak la..hahaha...

Hadoi...dah la tu..aku nak sambung buat keje...aku nak hntr gak keje aku arini...sbb mlm ni aku dah nak study Human Computer Interfaces's subject..tatata....wassalam

categories: | edit post

0 comments

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Followers

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

Bulan / Moon

Popular Posts

Steps In Here

Step in here

Zikir Terapi Diri